Sesja Floatingu - transcendencyjne doświadczenie

komora sensoryczna przebieg sesji

Jak wygląda sesja floatingu?

Wchodzisz do przestronnego pomieszczenia floatingowego, które wypełnia dyskretne światło. Układasz się na wodzie, która z łatwością unosi Twoje ciało. Masz wrażenie, że Ty i woda stajecie się jednością.

Teraz lewitujesz niczym w próżni.

Subtelna relaksująca muzyka wydobywająca się z głośników pod wodą, pozwala zejść w głębsze stany świadomości. Następnie dźwięk stopniowo zanika, aż w końcu nastaje całkowita cisza. Relaksujesz się w całkowitej ciemności lub przy delikatnym świetle, wybór należy do Ciebie.

Twój umysł przestaje cokolwiek analizować, odpływasz coraz głębiej, czas pozornie się zatrzymuje. Całkowicie zatracasz się w nicości, ale z tej nicości zaczynają się wyłaniać piękne myśli i pomysły. Zaczynasz postrzegać rzeczy z innej perspektywy, uświadamiasz sobie, że można inaczej...

Gdy sesja dobiega końca, oświetlenie powoli się rozświetla, a dźwięk stopniowe zwiększa intensywność, sygnalizując koniec tej wyjątkowej podróży.

Cała sesja może przebiegać z włączoną muzyką lub przy bogatej bibliotece utworów relaksacyjnych. Do dyspozycji masz panel sterujący za pomocą którego masz możliwość włączania i wyłączania światła, jak również jego barwy. Ty decydujesz jaka opcja będzie dla Ciebie najdogodniejsza.

Ciało uśpione, a umysł rozbudzony

"Odprężenie przyjdzie samo, należy tylko wyłączyć myśli i poddać sie atmosferze wszechobecnej ciszy i spokoju."

Stan głębokiego relaksu w jaki wchodzimy podczas sesji to niezwykłe mistyczne doświadczenie, stan z pogranicza snu. Na tym poziomie świadomości wewnętrznej, zmysły pozwalające odbierać bodźce zewnętrzne są przytłumione. Nikogo chyba nie trzeba przekonywać o tym, jak zbawienny wpływ na ludzki organizm ma właściwa kondycja psychiczna. Zwiększona produkcja ,,hormonów szczęścia" - endorfin, wpływa na pozbycie się stanów lękowych oraz depresyjnych, jak również pomaga uśmierzyć nawet przewlekłe bóle. Jak wynika z najnowszych badań naukowych - schorzenia wywołane stresem często nie ustępują pod wpływem leczenia konwencjonalnymi metodami.

Wprowadzenie w stan głębokiego relaksu

Typowe pobudzenie układu nerwowego to tzw. stan beta. Jest to "zwykły" stan czuwania, kiedy np. czegoś chcemy i czymś zaprzątamy sobie głowę. Jest to także stan mobilizacji, który aktywizuje w układzie hormonalnym poziom adrenaliny.

Stan alfa jest stanem wstępnego zrelaksowania. Pojawia się w nim trochę więcej spokoju, zdystansowanie do poczucia zagrożenia, zmniejszenie napięcia mięśniowego, tempa pracy serca i ciśnienia krwi, spowolnienie oddechu.

Kolejną fazą jest stan theta - powstaje w głębokim relaksie, w pogłębionej hipnozie, w stanie medytacyjnym, w którym manifestują się wizje. W normalnych warunkach następuje na krótko przed zaśnięciem, a później na nowo w momencie budzenia się.

Największe zalety stanu głębokiego relaksu

osiągnięcie wyciszenia

pozbycie się napięcia mięśni i stawów

zlikwidowanie stresu

wspomożenie procesu samooczyszczania organizmu

osiągnięcie spokoju i harmonii ducha

poprawa koncentracji i synchronizacji półkul mózgowych oraz pobudzenie kreatywności

lepsze zdrowie i doskonałe samopoczucie

zwiększenie witalności i energii

Ile trwa sesja?

Standardowa sesja trwa 60 minut, natomiast osobom bardziej wymagającym polecamy sesje wydłużone 90 minut lub 120 minut. Dla zaawansowanych użytkowników posiadamy w ofercie nawet 5 godzinną sesję, która może okazać się podróżą życia.

Efekty, czyli jak dobrze korzystać z floatingu

Już po pierwszej sesji poczujesz odprężenie oraz lekkość ciała. Osiągniesz jasność umysłu, a świat zaczniesz postrzegać pozytywniej. Uwolnisz się od napięcia mięśni. Zapomnisz o wszelkich bólach. Twoja skóra stanie się gładsza i jędrniejsza. Po 60 minutowej sesji wyjdziesz pełen energii, a zarazem wewnętrznie wyciszony.

Prawie każdy stwierdza, że pierwsza sesja floatingu to jedno z najbardziej fascynujących przeżyć w jego życiu. W istocie potrzeba 3 do 5 sesji zanim organizm przyzwyczai się do tak głębokiego relaksu. Najczęściej jest tak, że skutkiem stresu i silnych emocji gromadzimy w sobie ogromne ilości napięcia mięśniowego i nerwowego, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Podczas pierwszych sesji napięcie to zaczyna uwalniać, przywracając organizmowi naturalną równowagę metaboliczną i pozwalając mu odzyskać zdrowie i dobre samopoczucie.

Systematyczność, a efekty floatingu

W floatingu ważną rolę odgrywa systematyczność, podobnie jak w medytacji, jodze, rehabilitacji itp. Pojedyncza sesja z pewnością daje błogi relaks i lepsze samopoczucie, ale to tylko ułamek długiej listy korzyści oraz pełnego efektu terapii Float. Z każdą następną sesją odczucia stają się głębsze, a efekty silniejsze. Przy regularnych sesjach, każdego dnia odczuwa się pozytywne skutki floatingu.

Nie należy się poddawać, jeżeli od razu nie są zauważalne efekty floatingu. Pośpiech i wywieranie presji przede wszystkim na sobie nie jest wskazane. Na słabsze efekty również mają wpływ za duże odstępy pomiędzy sesjami. Terapię Float należy potraktować jak każdą inną terapię, która wymaga regularności. Nasi klienci z łatwością osiągają sukcesy w terapii, ale dla nich floating stał się przyjemną częścią życia. Trzeba przede wszystkim zadać sobie pytanie - czy chcę coś zmienić w swoim życiu? Albo jeszcze dokładniej np. czy chcę uwolnić się od stresu i pozwolić sobie, aby moje życie wypełnił spokój i radość? Czy myślisz, że jedna lub dwie wizyty np. u psychologa uleczą Ciebie z problemu? Oczywiście, że nie. Pierwsza wizyta to dobry znak uświadomienia sobie, że istnieje problem i są chęci, dające 100% szansę poradzenia sobie z tym problemem. W większości przypadkach jakakolwiek terapia trwa kilka miesięcy, a nawet lat, ale zawsze warto, bo w pewnym momencie nasze życie staje łatwiejsze i bardziej dla nas zrozumiałe. Każdy z nas powinien każdego dnia nad sobą pracować i się doskonalić, aby stawać się lepszym człowiekiem.

Podobnie jest z floatingiem, który w prowadzi dużo dobrego do naszego życia, pod warunkiem, że na to sobie pozwolimy. Wielu naszych klientów, nawet tych mocno sceptycznych, pozwoliło sobie i przekonało się o skuteczności naszych sesji do takiego stopnia, że jedna lub dwie sesje w tygodniu stały się dla nich normą. Niektórzy, aby przyspieszyć efekty uczęszczają na sesję 3-5 dni w tygodniu i są zachwyceni efektami. Zastosowań sesji Float jest wiele i każdy znajdzie coś dla siebie. Nasi klienci korzystają z floatingu z różnych powodów, są to m.in. stres, bóle kręgosłupa, bóle głowy, kontuzje, nerwice, bezsenność albo przychodzą po prostu dla relaksu, zdrowia, zwiększenia swoich możliwości umysłowych, poprawy stanu skóry. Większość po czasie stwierdza, że nie wyobrażają sobie życia bez floatingu i jeżeli mieliby taką możliwość to z chęcią zamontowali takie urządzenie u siebie w domu.

Doświadczenia z sesji floatingu

Pierwsza sesja na ogół jest nowym przeżyciem, są to nowe warunki, wyłączają się bodźce, a my nie odczuwamy grawitacji. Jest to niesamowite uczucie zawieszenia się w nicości i odpływania w przyjemną otchłań. Zostawiasz wszystko za sobą i zaczynasz czerpać radość z chwili. Najważniejsze jest, aby nie nastawiać się za pierwszym razem na zbyt wiele.

Należy jedynie pozwolić się porwać tej chwili odprężenia, nie myśleć o sprawach codziennych, przestać analizować i dopuścić do głosu swoją prawą półkulę. Zdaj sobie sprawę, że nie musisz się tak zadręczać sprawami z przeszłości lub nadmiernie zastanawiać się nad tym co może zdarzyć się w przyszłości i żyć w tym chaosie codzienności. Uświadom sobie, że teraz liczysz się tylko Ty - TU I TERAZ. Najlepsze jest to, że w kabinie nie musisz nic robić, nie musisz znać żadnych technik wprowadzania się w głęboki relaks. Warunki jakie panują wewnątrz kabiny samoczynnie wprowadzą Cię w nowy świat przyjemności. Pamiętaj, że jesteś TU I TERAZ.

Między drugą, a piątą sesją będzie już innaczej tzn. lepiej, a stan relaksu i odprężenia będzie coraz silniejszy. Już znasz to nowe środowisko jakie stwarza kabina floatingowa, już wiesz czego się spodziewać i jak w nim się odnaleźć. Odczuwasz większą swobodę, a Twoje odczucia stają się intensywniejsze.

Kolejne sesje to tylko coraz głębszy stan relaksu i nowe przeżycia. Twój umysł staje się spokojniejszy, a ciało zdrowsze. Jeżeli na to pozwolisz zrozumiesz wiele spraw, zaczniesz inaczej postrzegać rzeczywistość - stanie się ona harmonijna i radosna, zaczniesz dostrzegać piękno, które wcześniej dla Ciebie nie istniało.

Poradnik nowicjusza floatingu, czyli jak się przygotować

Porada I

Im bardziej jesteś spięty, masz nerwice lub lęki, prawdopodobnie będziesz potrzebował trochę więcej czasu na naprawdę silne efekty. Cierpliwość i wytrwałość popłaca. Nie należy nastawiać się na to, że po pierwszej sesji pozbędziemy się całego stresu, napięcia, uwolnimy się od nerwic, bezsenności, dolegliwości, bólu np. kręgosłupa. Najczęściej potrzeba na to od 3 do 15 systematycznych sesji w zależności od problemu lub dolegliwości.

Porada II

Nie zawieszaj sobie za wysoko poprzeczki i nie staraj się przerysowywać własnych oczekiwań. Pozwól się ponieść chwili relaksu, a otrzymasz tyle ile potrzebujesz, a nawet więcej. Jedyne co trzeba robić podczas sesji to nic nie robić. W naszej kabinie czas przyspiesza, czasami po 60 minutach ma się wrażenie, że minęło dopiero 5 minut.

Porada III

Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub zastanawiasz jak najefektywniej korzystać z sesji zapoznaj się z tematem tutaj.

Porada IV

Jeżeli za pierwszym razem miałeś niedosyt to skorzystaj z kolejnej sesji w odstępie nie większym niż tydzień. Większość klientów mówi, że druga sesja jest inna od tej pierwszej - dużo lepsza i jeszcze przyjemniejsza. Zauważyliśmy, że od 3 do 5 sesji są idealne do zaadaptowania się do nowych warunków jakie panują w kabinie. Zauważ, że nie są takie to nowe warunki, a bardziej zapomniane. Bowiem każdy z nasz prawie 9 miesięcy przebywał w bardzo podobnym środowisku i prawdopodobnie dlatego większość osób podczas floatingu od razu odczuwa spokój i bezpieczeństwo.

Porada V

Afirmuj lub stosuj wizualizacje dopiero wtedy kiedy poczujesz się pewnie - chodzi o to, aby najpierw osiągnąć głęboki stan relaksu oraz wewnętrzny spokój.

Porada VI

Warto spróbować sesji z muzyką jak również w całkowitej ciszy i samemu się przkonać, która forma sesji jest skuteczniejsza.

Porada VII

Jeżeli zależy Ci na osiągnięciu celu ważne jest systematyczne odbywanie sesji. Im częściej tym lepiej, nawet dwa razy w tygodniu przy 3 pierwszych sesjach.

Skuteczność sesji floatingu

Regularne i częste sesje dają zdumiewające rezultaty. Poza tym liczne badania nad floatingiem, potwierdzają skuteczność tej metody. To jedyny dostępny na świecie naturalny sposób na osiągnięcie tak silnej relaksacji umysłu i ciała, czy uwolnieniu się od bólu.

Floating to najskuteczniejsza i naturalna metoda relaksu, medytacji, samodoskonalenia, radzenia sobie z bólem i nerwami, jak również uzdrawiania ciała. Ta metoda zadziała na każdego i każdy otrzyma to czego potrzebuje, a nawet więcej.

Już podczas pierwszej sesji doznasz bardzo głębokiego relaksu (stan theta), a co za tym idzie szybszej regeneracji ciała i niesamowicie silnego odprężenia psychicznego. Poczujesz lekkość ciała, osiągniesz jasność umysłu, a świat zaczniesz postrzegać pozytywniej.

Uwolnisz się od napięcia mięśni. Zapomnisz o wszelkich bólach. Twoja skóra stanie się gładsza i jędrniejsza. Po 60 minutowej sesji wyjdziesz pełen energii, a zarazem wewnętrznie wyciszony.

Większość ludzi, którzy korzystali z floatingu mówi, że pierwsza sesja floating'u to jedno z najbardziej fascynujących przeżyć w jego życiu. W istocie potrzeba 3 do 5 sesji zanim organizm przyzwyczai się do tak głębokiego relaksu. Najczęściej jest tak, że skutkiem stresu i silnych emocji gromadzimy w sobie ogromne ilości napięcia mięśniowego i nerwowego, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Podczas pierwszych sesji napięcie to zaczyna uwalniać, przywracając organizmowi naturalną równowagę metaboliczną i pozwalając mu odzyskać zdrowie i dobre samopoczucie.

W floatingu ważną rolę odgrywa systematyczność, podobnie jak w medytacji, jodze, rehabilitacji itp. Pojedyncza sesja z pewnością daje błogi relaks i lepsze samopoczucie, ale to tylko ułamek długiej listy korzyści oraz pełnego efektu terapii Float. Z każdą następną sesją odczucia stają się głębsze, a efekty silniejsze. Każdego dnia odczuwa się pozytywne skutki floatingu.



Kontaktz Nami

  • info@floating.com.pl